maanantai 28. tammikuuta 2013

Kirpputori käyntejä

Olen edelleen vähän harmissani meidän lähi kirpputorien sisällöistä.

Tuntuu siltä,
että niistä en tule löytämään enään yhtään mitään.

Ei ole vanhoja huonekaluja.
Ja mikä kamalinta,
niistä ei löydy niitä koko seinän peittäviä kirjahyllyjä,
täynnä vanhoja kirjoja.

Taikka ylipäänsä vanhaa tavaraa.

Mutta mitä niitä murehtimaan,
kun aina voi löytää uusia kirpputoreja.

Ja minä löysin.

Ja minä löysin huonekaluja, paljon huonekaluja.

Ja vielä enemmän kirjoja :D

Nämä kirjat ja vihot löytyivät yhden paikan ulko-oven vierestä,
-saa ottaa- kyltin alapuolelta.

Vaikka en kierrokseni aikana juuri mitään löytöjä tehnytkään.
Löysin sen tunnelman, mikä kirpputoreilla kuuluu olla.
 Kotona vasta huomasin,
että nämä vihkoset olivat ruotsinkielisiä vuodelta 1940.
Sisälsivät kuitenkin muutaman hyvän kuvan.
Ja luulen että tekstit eivät juuri tule näkymään siinä tarkoituksessa,
joihin vihkoja tulen käyttämään.

Ja pitää vielä myöntää sellainen seikka
että ostin ale myynneistä kirjan,
josta olen aikaisemmin tehnyt täällä kirja esittelynkin.
Mahtava opus!
Nyt se on minun oma!
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunis kiitos kaikista kommenteista!